onsdag 11. august 2010

My living room

Det er som om en aldri noen gang blir ferdig å innrede et rom. Trenger man nye møbler tar det uannsett en god stund før alt blir kjøpt inn. Møbler koster en del penger. Men nå er det endelig blitt fint i stuen, og mesteparten av alt vi har er hvitt. Av småting så gjelder det bare å få bilder på veggene, noen pynte gjenstander og nytt gulvteppe til spisebordet.

Den eneste store vi mangler i stua vår er en ny sofa. Foreløpig har vi en liten midlertidig sofa. Fant den brukt på finn.no for 500 kr. For et par dager siden bestillte vi oss en ny sofa fra Bohus med en leveringstid på 8-10 uker. Vi er enda på leting etter et lite stuebord i høyglanset hvit så imens har vi et dødsgreit Ikea bord som koster mindre enn en kjøttdeig pakke. Jeg er storfornøyd med hvordan det har blitt i stua vår nå. Elsker alt det lyse og hvite vi har og de grønne plantene. Gleder meg til å få opp masse fint på veggene, har bestilt litt forskjellig artwork av flinke artister. Legger ut flere bilder så snart vi får inn noe nytt til stua ♥

2 kommentarer:

  1. så fiiint det e hos deg :) like at alt e så fint og lyst ;)
    og koselig innredning, men alltid greit når du føle deg ferdig med innredningen :)

    SvarSlett
  2. Det så jo kjempeflott ut! Flinke dere er :)))
    Gleder meg til jeg får meg en plass å eie så jeg også kan innrede og styre som jeg vil.. og ikke minst har råd til det ;)

    SV: ELSKER HTC'en min! Tusen takk forresten! Kjekt å bli ett år eldre, men nå kan jeg godt stoppe. 22 er en fin alder :P

    *KleM*

    SvarSlett