fredag 24. september 2010

Hater dette

Yess, akkurat typisk min flaks når det kommer til kameraer. Helt siden jeg kjøpte mitt første digitalkamera i 2004 har alle sammen lidd av samme skjebne: ødelagt pga knust skjerm. Jeg har hatt til sammen tre Canon Ixus digitalkameraer hvor hver og en av dem har holdt ut i akkurat to år hver. De har alle vært forsikret men har hatt en tendens til å bli ødelagt akkurat idet forsikringen gikk ut. Etter at mitt siste Canon Ixus digitalkamera ble ødelagt tidligere i år har jeg ventet med å finne en ny siden jeg hadde speilrefleksen jeg kunne bruke imens.

Men, gjekk en gang hva som skjedde forrige uke. Jo, skjermen var knust... Trodde jeg skulle dø da jeg oppdaget det. Canon speilrefleksen var jo dobbelt så dyr som det jeg betalte for de tre digitalkameraene mine til sammen. Det er så brutalt og jeg hater virkeligdette! Jeg skal kjøpe meg ny speilrefleks til sommerferien neste år. Skal få meg Nikon D90 med livsforsikring og plastikkbestkytter på skjermen.

Siden det er masse spennende ting som skjer fremover mot jul kjøpte jeg meg nytt Canon Ixus digitalkamera i dag. Den er kjempe søt i tillegg til at den har den 3 års forsikring, denne gangen bør det lønne seg!

2 kommentarer:

  1. Syykt kjipt! Lille søsterå mi har drept linså på speilrefleksen min :/ uff. Far må fiksa d! Kjøpa nytt eller någe, men d e jo isje akkurat billig d heller.

    SvarSlett
  2. Så utrolig teit! Føler virkelig med deg. Koster 2000 kr for å fikse skjermen min. Enten det eller kjøpe nytt kamera som er omtrent helt lik til 3000 kr. Vet ikke om jeg gidder noen av delene.

    SvarSlett