tirsdag 28. september 2010

Klar for høsten

Endelig er det høst igjen, som jeg synes er en fin årstid. Selv om jeg elsker sommer, så har jeg ikke følt det har vørt noe særlig av noen sommer her i Norge så da det endelig offisielt var blitt høst kan jeg ikke synes det er teit om været er surt. Det er noe som er helt spesiellt med høsten, fargene på trærene og planene, til og med luften lukter godt. September er fint, men oktober er enda bedre. Om noen dager er det oktober, måneden jeg fyller året samtidig som det blir gøyal bursdagsfest med vennene mine. I tillegg skal jeg og min kjære til Oslo på konsert, i tillegg til at jeg besøker en av mine beste venninner som nylig har flyttet dit. Skal bli godt å komme seg vekk på en liten tur til hovedstaden igjen. Lurer på om det kommer til å være kaldt der. Nå som det er høst har jeg kjøpt meg en god og varm jakke og nye sko.
...................................
Jakke fra Only og skinnsko fra Nelly.

1 kommentar: