mandag 27. september 2010

Mineral sminke

Jeg begynnte å bli tom for endel sminke og tenkte at det da var på tide med innkjøp av mer sminke. Nå har jeg brukt mineralsminke i snart to år og jeg må si at jeg er super fornøyd. Jeg kunne aldri gått tilbake til det ekkle gørret jeg brukte før. Først da jeg prøvde mineralsminke merket jeg forskjellen på det og vanlig kosmetisk sminke. For det første er mineralsminke naturlig pluss det sitter bedre (feks kosmetisk foundation rant av om jeg fikk vann på huden i tillegg til at det smittet av på både klær og sengtøy). Men det aller viktigste for meg er at det er kjempe bra for huden min, hvertfall siden jeg lenge har hatt problemer med uren hud.

Mineralsminken Sonya fremhever ansiktet kjempe bra, samtidig som den pleie og beskytte huden. Disse produktene jeg bruker er basert på bivoks, aloe vera, jojoba, soyabønneolje og antioksidanter. Uten parfyme og heller ikke testet på dyr! Just perfect

2 kommentarer:

  1. ooh! de såg litt spennende ut:D kor du kjøpe de?

    SvarSlett
  2. Det er aloe vera sminkeserien til Forever :) Får det bestillt inn fra en av forhandlerene som jeg kjenner.

    SvarSlett