fredag 1. oktober 2010

Nytt møbel til stuen

Endelig har den nye sofaen vår kommet!! Kjenner jeg ble temmelig lei av den vi hadde, den var liten og i lengden var den vondt å sitte i. Så nå har vi fått en finere, litt større og mer behagelig sofa fra Bohus. Herligt! Det som gjerne irriterte meg aller mest med den andre var at den var liten, kun plass til tre personer i. Men nå er det nemlig plass til hele FIRE personer! Woha! Ikke det aller største nei, men det er hva vi har plass til i den lille dukkestua vår. Eneste minuset med huset vårt er at tv området vårt er så fryktelig lite. Heldigvis trengte jeg ikke å lete lenge etter den perfekte sofaen som hadde plass i stua og i tillegg mest mulig plass til folk. Så er den jo så fin å se på og, passer helt perfekt inn i stua.

Ikea sofaen til 500 kr var kjempe grei til midlertidig sofa, men thats it. Nå skal lillesøsteren min arve den, noe ble hun kjempe happy for sidne hun ikke har noe sofa på soverommet sitt. Og jeg er super fornøyd med vår nye sofa! Nå ser stua vår enda bedre ut. Og neste uke skal vi få opp litt veggpynt og tapet på den ene veggen.

4 kommentarer:

  1. Det ble utrolig fint.
    Liker veldig godtd et vinduer bak sofaen, det ville jeg veldig gjerne hatt :D

    SvarSlett
  2. Fin sofa:D Glede meg te å prøva an ut! <3

    SvarSlett