torsdag 17. juni 2010

En uke fri

Nå har jeg jobbet så mye i det siste at jeg nesten ikke klarer å huske sist gang jeg har hatt tid til å slappe av. Men heldigvis har jeg fått en ferieuke. Så på søndag rett etter jobb kjørte jeg og samboeren min til Bergen. Der fikk vi bo hos Monica, ei kjempe god venninne av meg. Her fikk vi masse tid til henge sammen. Det ble både shopping og konsert. Herligt! Jeg synes Bergen er en så utrolig fin by, elsker å være her midt på sommeren.
Jeg har lenge ønsket å finne meg en ny jakke og planen var å ha en i svart. Men så syntes jeg at denne jakken i kremhvit fra Vero Moda var så mye flottere enn i svart! Jeg får bare fortsette letingen etter en svart en. Nå blir det snart tur til Frankrike. Der skal jeg besøke søskenbarnet mitt Louise

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar