fredag 25. juni 2010

Snart sommerferie!

Nå er det bare noen få dager igjen til jeg reiser på en to ukers lang og herlig sommerferie. Jeg er så vannvittig spent og glad for å dra på ferie nå at jeg nesten må roe meg ned et par hakk slik at jeg ikke ender opp med reisefeber. Det hadde jo tatt kaka. Så på mandag etter jobb drar jeg altså til Frankrike for å besøke søskenbarnet mitt. I løpet av 14 dager kommer vi til å være både i Paris, Cannes, St. Tropez og Monaco. Det mest fantastike med at jeg reiser vekk er at været der nede ligger på omtrent 10 grader mer enn her hjemme! Håper jeg får en dødsfin brunfarge.
Selv om jeg har min vanlige turnus med helgevakt så skal jeg nok få pakket det meste jeg trenger. Har fått låne en monster koffert av mamma til å få med meg alle tingene mine. Grunnen til at jeg kaller den et monster er på grunn av at den faktisk har plass til en asiatisk dame. Det var hvertfall plass til meg inni den! Denne kunne duget til menneske smugling. En ting er lurt å huske, nemlig å ikke pakke for mye med, men heller ikke for lite. Må ha nok klær til at jeg ikke kjøpe noe nytt, og lite nok klær til at jeg kan kjøpe noe nytt om jeg finner meg noe fint.
Melding fra Louise: "oh and dont forget to bring swimming suits and nice clothes for going out heels and stuff. see you on monday ! kisses"

Men hvorfor har jeg ikke mer enn en brukbar bikini?! Hva skjer med det da? Jeg får nesten ta meg turen til shoppingsenteret i morgen etter jobb og finne meg m i n s t to nye bikinier.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar