mandag 14. juni 2010

Sommerdager

Det er helt utrolig hvor mye tid det tar å flytte til en ny plass! Da vi planla å flytte tingene våre fra vår gamle leilighet til det nye huset vårt regnet jeg med at det ville ta ca 4-5 dager. Men så viste det seg til at det tok over en uke å få med oss alt. Dessuten så var avstanden fra vårt gamle hjem til det nye på nesten 2 timers reising, både me kjøring og ferjetur. Men heldigvis fikk vi til slutt alt med oss. Nå gjelder det bare å få alle tingene på plass, og det er det som tar mest tid. Regner med å ha alt ferdig i juli, for da skal vi nemlig ha innflyttningsfest.
Jeg er så ufattelig glad for at det nå er sommer. Det begynner endelig å bli varmere vær ute, og nå i det siste har det vært rundt 20 grader. Så nå benytter jeg ofte sjangsen til å gå ut i den lille hagen vår med hunden for å få litt brunfarge. I går satt jeg og samboeren på tearassen å spiste vannmelon
I tillegg fikk jeg også gardinene på plass i stua forrige uke. Synes hele rommet ble mye koseligere med en gang de kom opp. Gardinene har jeg kjøpt på Ikea, mens de nydelige gardinstengene og duskene har jeg fått fra Kid Interiør.
..................................

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar