fredag 4. juni 2010

Vårt nye hjem

Jeg synes det er så vanskelig å tro at vi har flyttet inn i huset vårt etter 3 måneder med ventetid. Det er nesten helt uvirkelig, for de siste dagene har alt bare vært et eneste stort kaos med flytteesker, møbler og bæreposer. Heldigvis begynner det nå smått å se ut som vårt eget hjem. Jeg er bare så lykkelig.

I går var jeg med min kjære mamma å handlet på Kid Interiør. Der hadde de en mengde rabatter, og jeg var så heldig med å få med meg to gigantiske bæreposer hjem. Gleder meg som en liten unge til å begynne å innrede i stua og i resten av rommene. Nå som det er juni får jeg sommerfølelsen av å være kreativ!

Nydelige puter og et herligt pledd til sofaen.

En kjempe søt kurv med stoff i til kun 25,- Den skal få lov til å stå i stua, men jeg vet ikke helt enda hva jeg skal ha i den.

Noen nye hånkler som passer perfekt til de lyse- og mørkebrune flisene på badet vårt.

Store lysestaker til å ha på gulvet som jeg falt helt pladask for. Det var kjærlighet ved første blikk, så jeg måtte få med meg noen av disse! Planen er å beholde to av dem i deres orginale og mørke brunfarge, mens de to andre blir malt om til hvitt. De brune skal få stå på soverommet vårt mens de hvite blir i stua.

I morgen drar jeg tilbake på Kid for å kjøpe noen gardiner til å ha i stuen. Kanskje så kjøper jeg med meg noe annet fint til å pynte med hjemme?




1 kommentar:

  1. så flotte blogg du har!<3 likte tingene du har kjypt deg;) *klemme klem*

    SvarSlett