onsdag 30. juni 2010

Første dag i Paris

Min første reise til utlandet helt alene gikk strålende. Merker det var noe kjedeligt, men heldigvis var det ikke mer enn fire timers reising (måtte mellomlande i København). Rundt kl 11 var jeg i Paris i den massiv store leiligheten til Louise sin kjæreste, og dagen etter besøkte vi omtrent hele Paris. Notre Dame, Lourve, Eiffeltårnet osv. I tillegg ble det noen cafe besøk og en liten tur på tivoliet i byen. Været har dessuten vært helt utrolig herligt, og temperaturen perfekt.
............................................

Jeg var kjempe sliten etter en lang dag med mye sightseeing, da var det ekstra digg å legge seg ned i den svære sengen min for å sove. Nå sitter vi å slapper av foran datamaskinene. Skal snart ut å spise på resturang før vi skal avgårde til flyplassen rundt 2-3 tiden, da reiser vi til Monaco.

1 kommentar:

  1. HERLIG at du er i Paris da! Wow :)))

    Var selv i Paris da jeg var 16, men det var ikke mer enn å besøke Disneyland og bo på ett hotell. Fikk liksom aldri sett selve Paris!

    Kos deg masse da! :)

    SV: Takk så mye! Trives veldig godt "i hodene" til folk - og spesielt når jeg får gjøre så store forandringer! Hår har veldig mye å si, og lillebror ble virkelig en flott gutt nå! :)

    Ønsker deg en strålende dag! :)
    *Klem*

    SvarSlett