onsdag 21. juli 2010

Et lite glimt av stua vår

Noen få dager før jeg reiste til Paris var jeg helt i hundre etter at vi kjøpte oss en ny Samsung flat-tv og en nydelig tv-benk som den skulle få stå på. Desverre fikk vi ikke bordet hjem før etter jeg hadde reist. Gjett om jeg var døds overraska da jeg plutselig så tv'en og tv benken når jeg kom hjem! Hadde nesten glemt det ut.

I grunnen hadde vi ikke noe behov for noe ny tv, men da vi flyttet fant vår gamle flat tv ut at den ikke ville flytte så nå virker den ikke lenger. Som om vi ikke har andre ting som vi er nødt til å kjøpe nå som vi har fått nytt hjem. Hvor typisk er ikke det da. Men ny tv trengte vi, for jeg elsker å ha filmkvelder. I det siste har jeg drømt om mer hvite elementer i stuen. Og jeg har alltid hatt en forkjærlighet for hvite flat skjermer.

Til nå er dette favoritt delen av stua vår. Den flotte hvite Samsung led tv serie 6 C6715 46", det nydelige Bohus tv-benken i høyglanset hvit og det herlige Bohus teppet passer kjempe godt i sammen. Nå gjenstår det å finne et flott anlegg som matcher tv'en. Jeg er veldig Samsung tilhenger så det må bli det. Finnes mye flott i svart men ingenting i hvitt som er bra nok. Også har jeg også sett på en Blu-ray spiller som jeg bare MÅ ha!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar