mandag 5. juli 2010

Rolige dager i St. Tropez

Søndags morgen drog vi til St. Tropez med helikopter. Vi har for det meste bare slappet av og solt oss en hel del og vært super later. Begge kvelder har vi bestillt mat på hotellet vårt Byblos og hatt det levert opp til suiten vår. Elsker rommet vårt på to etasjer. Det var enda varmere og endelig kunne jeg se resultater på hudfargen min. Men så kommer det aller værste som jeg trodde jeg passet på ikke skulle skje, nemlig et super styggt skille fra bikinien! Du ser den har to stropper som går rundt halsen min og de viser super godt. Hater det intenst, så jeg håper jeg klarer å sole det vekk. En evt løsning blir å ta noe solarium når jeg kommer hjem for å jevne ut fargen. Tviler på at været er så strålende som her i Frankrike til at jeg kan sole meg ute. I morgen drar vi tilbake til Monaco. Var ikke helt i planen at vi skulle dra der igjen men så ble det til at vi la igjen halvparten av bagasjen vår der siden vi skulle fly med helikopter. Fire massive kofferter ble til to massive. Vi har bestilt flybilletter til Paris på lørdag så jeg tror at vi kommer til å være i Monaco frem til da. Så jeg får heller ta turen innom Cannes ved en annen anledning. Ikke så farlig det da, jeg elsker Monaco!






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar