onsdag 21. juli 2010

Innflyttningsfest!

I helgen var det innflyttningsfest hjemme hos meg og samboeren. Endelig liksom, vi flyttet jo inn for to måneder siden. Jeg ble kjempe glad da jeg innså hvor utrolig ryddigt og fint huset har blitt før festen begynnte. Nå mangler det bare å få noe opp på veggene og i hyllene.

Det så ut til at folk storkoste seg. Jeg hadde ingen anelse hvor mange vi var denne kvelden. Men det ble hvertfall mer enn jeg trodde for det var ikke helt plass til alle i stuen. Jeg var helt på tuppa. Seriøst. Hvor full er det muligt å bli egentlig? Jeg husker at jeg hadde det dritgøy men hva jeg egentlig fant på den kvelden husker jeg fint lite. Altså jeg tar alltid bilder uannsett, jeg er avhengig av å ta bilder av ALT jeg gjør, men denne gangen glemte jeg meg helt ut. Jaja, noen bilder ble det uannsett! Bare dumt at jeg fikk bare halvparten av gjestene med på bildene. Dessuten har alle bildene fått en super sær farge av alle ting. Hva pokker skjedde med innstillingene på kameraet liksom, plutselig ble bare alle bildene....

NESTE gang dere skal jeg kjekke innstillingene på forhånd, i tillegg skal jeg ta masse bilder. Gode bilder. Anyways, det var hvertfall utrolig festeligt å se alle venninnene mine igjen. Det har ikke blitt så mye vennetid som jeg skulle ønske midt i flytteprosessen. Så har jeg jo også jobbet alt for mye de dagene jeg faktisk hadde til overs. Merker nå at det er på tide å trappe ned på jobbingen slik at jeg får mer tid til de gode tingene i livet. Både med kjæresten og venninnene mine.


Nå har jeg nesten kommet meg gjennom tre arbeidsdager på kontoret, og nå kjenner jeg at det nærmer seg helg. Beste jeg vet er når hverdagene bare flyr forbi. I går fikk vi badet minstepusen, hun skal nemlig stilles ut i Skien til helgen. Jeg håper virkelig det kommer til å gå bra for der kommer det til å være mange sterke konkurrenter. Det som stresser meg mest er at hun har blitt så forbanna tykk! Matmonsteret spiser alt hun kommer over, stjeler maten til bikkja og den andre katten til og med. Men så er Ragdollen en matglad rase og kan lett legge på seg. Nå skal jeg sette henne på diett slik at hun blir slank og flott til neste utstilling. Da skal vi til Kristiansand!

1 kommentar:

  1. åh så kos:D men bildene dine har litt blålige effekt på de eler någe?:)

    SvarSlett