torsdag 14. oktober 2010

12. oktober 2010

Klokka kvart på fire i dag ble jeg 22 år, noe som betyr at jeg bare blir eldre og eldre. På en god måte da, sånn foreløpig. Men det føles braaa å være et år eldre. I dag stod jeg opp på ettermiddagen siden jeg kom hjem grytidlig i dag morges fra nattskift. Mens jeg sov dauet mobilen min som btw har batteri issues så den dauer omtrent hver dag. Da jeg vånet ga jeg den litt strøm og det endte opp i at den drev å plinget i et sett. Viste seg til at det var masse innkommende  meldinger på mobilen. Bursdags gratulasjoner! Så snille venner jeg har altså ♥
Den koseligeste meldingen jeg definitivt fikk var fra pappa. "Gratulerer så mye med dagen! Det er samme vær i dag som den dagen du ble født. Det husker jeg godt. Hilsen Pappa" Jeg ble kjempe glad for meldingen. Og jeg som ikke engang har spurt foreldrene mine hvordan været var den dagen jeg ble født. I dag var det forresten nydeligt vær. Skyfri himmel, sol og kjølig temperatur. Perfekt høstvær.
 Jeg har ihvertfall hatt det superkoselig i kveld med samboeren, spist god mat og pratet masse. I dag hadde jeg kjempe lyst på kinamat, og da drog vi til min favoritt kinresturang i Stavanger: Moon House eller Golden Moon som det nå heter. Før da jeg var ynrge pleide jeg og familien min å dra hit for å spise da jeg fylte året, da skulle jeg og lillesøstera mi spise det samme hver gang: frityrstekt kylling med pommfri! Og det hender enda at jeg enda bestiller det samme når jeg er innom. Siden jeg hadde bursdag i dag bestilte jeg en av spesialitetene:Kylling og biff spyd i varm jernpanne. Sinnsykt godt!

Men ååh, snart er det endelig friuke! Lengter skikkelig etter den, og nå er det bare TO nattevakter igjen dere! Fra torsdag til søndag blir det hyttetur med et vennepar og bikkjene våre. Det kommer til å bli kos. Og på mandag skal jeg og sambo til OSLO! Gleder meg som en unge, savner Oslo noe så sårt. Har ikke vært der siden januar.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar