fredag 8. oktober 2010

Night out with friends

Fredags kveld gikk jeg og samboeren ut med et vennepar av oss, Christine og Stig. Vi spiste deilig mat på Egon i Stavanger, tok oss noen øl på byen og deretter drog vi på kino for å se Wall Street- Money never sleeps. Som ikke var noe særlig etter min mening. Tror ikke de andre var begeistret for den heller, men filmen var god,for de som interesserer seg for den slags tema som den filmen handlet om. Men det hadde ikke så mye å si for det ble en kjempe kjekk kveld, og vi storkoste oss alle sammen! Synes det er så utrolig gøy med sånne kvelder som dette.
Outfit for kvelden. Gud hvor mye jeg savner speilrefleksen, digitalkamera er ræva. Neste år skal jeg få råd til å kjøpe speilrefleks.

2 kommentarer:

  1. Du e så fiin <3 Eg syns Wall Street va kjekk! Va på førpremiere å såg den faktisk. Vant billett på radioen ^^

    SvarSlett