lørdag 23. oktober 2010

Hyttetur til Sirdalen

Herligt! Jeg har ikke vært på hyttetur siden januar, lenge siden med andre ord. Så da vi planla ny hyttetur syntes jeg det jammen meg var på tide. Firmahytter er en fin ting synes jeg, hvertfall når man har mange hytter å velge mellom. Forrige hytte var i Hemsedalen, mer en moderne leilighet, nydelig plass , iskaldt og 10 meter med snø. Denne gangen dro vi til Sirdalen til en old fashion hytte. Kjempe koselig var det. Vi endte opp med å reise med et vennepar av oss Linn og Roar + alle hundene.


Det var litt småkaldt i Sirdalen, tror nesten vi så noen snøfnugg på lørdagen. Det var skikkelig høstvær og på grensen til å være vinter. Men ut på tur måtte vi jo, både for hundenes del og for at vi skulle få i oss frisk luft. Det hører jo med når man er på tur i naturen. Ellers har vi sett filmer, spist god mat og spilt kortspillet Ligretto sånn omtrent hundre ganger. Som btw er et utrolig morsomt spill! Vi ble alle sykt stressa når tempoet gikk fortere og fortere. Her var det om å gjøre å få ut mest mulig kort for mest mulig poeng før spillet stoppet. Jeg var best og vant hver gang! Heheheh, neida gjorde ikke det. Men jeg var god, noe som er uvanlig når det kommer til konkurranser. Jeg har SYKT konkurranse instinkt, men når det kommer til stykket så suger jeg balle og ender opp som en dårlig taper. Så Ligretto var et sinnsykt selvtillit boost! Får håpe jeg ikke ble vel overdrevent selvsikker nå.
Bensinpumpe!
Hundene Nero, Naro og Zita. Er de ikke søte?
Linn har fått meg til å begynne å strikke, nå som jeg har strikket i over en uke begynner jeg å merke at jeg begynner å få litt skillz. Her skulle Naro absolutt ligge. Det var ikke plass og det kunne han godt se, men han skulle på død og liv mose seg. Overaskende nok fikk han plass.
Det beste med hyttetur er å daffe rundt på hytta i ullsokker og joggeklær. Og SELVSAGT hadde jeg med one-piecen min! Verdens mest comfy antrekk altså. Jeg inrømmer at det ser super teit ut, men det er helt perfekt for hjemmebruk. Love it.
Det kjentes super godt å slappe av på hyttetur, kjenner meg full av energi nå. Får passe på at det ikke går like lang tid igjen til neste gang. Da vi kom hjem på søndagen slappet vi av før vi pakket for mandags reisen vår. Da skal jeg og Andreas av gårde til hovedstaden!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar