torsdag 7. oktober 2010

Dagen i dag

Da var den uken med fri over, og i dag kl 21:30 var jeg tilbake på jobb igjen. Gledet meg faktisk til å komme på jobb igjen, for nå er det nattskift uke. Natt pleier somregel å være drøyt roligere enn kveldskift. Så da benytter jeg sjangsen til å jobbe med studiene mine.

Til helgen arrangerer katteklubben min utstilling så da har jeg fri fredag og lørdag siden utstillingen starter tidlig lørdag og søndags morgen. Etter 10 timers nattskift funker det relativt dårlig å dra direkte til utstillingen for så å være der i 12 timer. Jeg ville blitt kraftig desorientert ved mangel på søvn. I dag stod jeg opp til vanlig tid. Hadde kjempe lyst til å prøve å lage noe nytt, og har for en stund siden tenk å prøve meg på hjemmelaget proteinbar etter at en annen blogger tipset om oppskriften på bloggen Passion 4 baking. Noe som jeg er super glad for. Bloggeren som hun anbefalte har noen helt fantastiske oppskrifter og inspirasjon når det gjelder bakevarer. Får meg til å begynne å tenke hva jeg skal lage til bursdagsfesten min som kommer om noen få uker.



Etter matlagingen ble jeg trøtt og slappet litt av på sofaen sammen med pusen. Våknet igjen og kjente meg trøtt, så da var det rett opp på soverommet for å sove litt før jobb. Trossalt døgner jeg på jobb så da trenger jeg all energien jeg kan få. Drikker masse kaffe på jobb, men detgår grenser for hvor mye kaffe en kan drikke før man blir helt ørsken i hodet.

God natt til dere andre, nå skal jeg jobbe litt mens jeg gleder meg til helgen!



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar