mandag 4. oktober 2010

Cheesecake

5 kommentarer:

  1. Å nam! Har du en oppskrift også kanskje??
    Ostekake er den beste kaken!!!
    Den så så god ut.

    SvarSlett
  2. Tusen takk! http://www.spise.no/oppskrifter/ostekake/op_ostekake.htm :):) Men jeg liker ikke kunstig smak av sitron så jeg tok kiwi gele istedet.

    SvarSlett
  3. NAM!! den såg kjempe god ut! eg elske å laga ostekake, d e så kjekt :D du kan bruka ka smaker du vil! eg har ei spennende ostekake så snart komme på bloggen min!

    ett tips Sara: siden du ikje lige smaken av kunstig sitron, bruk gelatin i stedet for gele så du får i butikken. så bruke du sitronsaft å har oppi istedet. det blir såå mye bedre!

    SvarSlett
  4. Oooooh! cheesecaaake:D nam nam!:)den såg kjekke ut ja!;)

    du må prøve sebastian produktene ein gang ja*:) super duper!

    SvarSlett